دیسانت مؤفقانه دکتوران و شفاخانه در روسیه+ویدیو

© Sputnik / Nikolay Hiznyakدیسانت مؤفقانه دکتوران و شفاخانه اضطراری در روسیه
دیسانت مؤفقانه دکتوران و شفاخانه اضطراری در روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
برای اولین بار در جهان، شفاخانه اضطراری که از حریم هوایی پرتاب گردید، موفقانه به زمین فرود آمد.

به گزارش اسپوتنیک، فرود غیرمعمول شفاخانه، بخشی از تمرینات بزرگ نظامی در مناطق ایوانوو و کاستروما روسیه بود.

قوای مشهور پراشوت روسیه اولین نیروی در جهان می باشند که شفاخانه اضطراری را موفقانه از طیاره ترانسپورتی نظامی به زمین پرتاب کردند. شفاخانه هوایی، تجهیزات لازم و همچنین کارکنان طبی با پراشوت نجات به زمین فرود آمدند. این تمرینات در مناطق ایوانوو و کاستروما با مشارکت یک گروه جداگانه طبی از قطعه پراشوت گارد ایوانوو صورت گرفت.

"پس از امر پرواز طیاره ترانسپورتی با شفاخانه اضطرار، از میدان هوایی نظامی برخاست. 17 طیاره ترانسپورتی نظامی Il-76MD حدود 160 پرسنل نظامی را قطعات کشف و طب را با تجهیزات، ملزومات، تجهیزات طبی حساس به شوک و ارتعاش و همچنین حمایت زندگی به آسمان بلند شدند.

هواپیمای Il-76 با طی کردن کمی بیش از 100 کیلومتر، در مدت 30 دقیقه موفقانه حدود 160 نیروی نظامی پرسنل طبی شفاخانه، 14 واحد تجهیزات زرهی و موتر و 25 P-7 را در محل فرود Budikhino در منطقه Kostroma پرتاب کرد.

اولین کسانی که فرود آمدند، قوای خاص بودند که قبل از فرود نیروهای اصلی وظایف کشفی منطقه را انجام دادند و همراه با قوای خاص پشت سر هم، دو کارگر طبی که آموزش پراشوت نجات نداشتند با پراشوت نجات فرود آمدند. کارکنان اصلی طبی شفاخانه، شامل 30 زن نظامی، به طور مستقل از ارتفاع 600 متری با سرعت بیش از 360 کیلومتر فی ساعت با پراشوت نجات به زمین فرود آمدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала