Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی چگونه نخستین بازی‌اش را در پی‌اس‌جی آغاز خواهد کرد؟

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
یکشنبه، 29 آگست، به احتمال زیاد لیونل مسی اولین بازی خود را برای پاریسن‌جرمن در خارج از خانه مقابل ریمز در چهارمین بازی لیگ 1 انجام می‌دهد. تا اینجای کار، آن‌ها بدون مسی و نیمار بسیار خوب عمل کرده‌اند و در سه بازی ابتدایی خود تروآس، استراسبورگ و برست را شکست داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی 18 روز قبل به پی‌اس‌جی پیوست و 15 روز می‌شود که در تمرینات این تیم اشتراک کرده است. با این هم لئو تا حالا برای پاریسی‌ها به میدان نرفته است و انتظار می‌رود یکشنبه، 29 آگست، اولین بازی خود را برای این تیم در خارج از خانه مقابل ریمز در چهارمین بازی لیگ 1 انجام می‌دهد.

(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
ورزش
باور نکردنی اما واقعی؛ بد یمنی مسی برای لوشامپیونه، ستارگانی که دیگر در پنج لیگ معتبر اروپایی نیستند

او که از سوی مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن به بازی دعوت شده است، با دو احتمال کارش را آغاز خواهد کرد:

احتمال اول این که او کارش را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد زیرا او از جام ملت‌های آمریکا بازی نکرده و پس از قهرمانی در آن رقابت‌ها، تعطیلات خود را تمدید کرده است. با این شرایط انتظار می‌رود که او در نیمه دوم حداقل 30 دقیقه بازی کند.

احتمال دوم این که او فیکس باشد و پوچتینو مسی را در سمت راست، نیمار را در سمت چپ و کیلیان امباپه را با وجود نزدیک شدن به انتقال به رئال مادرید  در مرکز بازی دهد زیرا مائورو ایکاردی مصدوم است و قادر به حضور در این دیدار نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала