Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات پاریسی‌ها‌ با نماینده لواندوفسکی؛ پی‌اس‌جی سراغ جانشین امباپه رفت

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا در صورت جدایی کیلیان امباپه، جانشین او را خیلی زود به خدمت بگیرد از این رو، آنها روبرت لواندوفسکی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه بیش از هر زمان دیگری به جدایی از پاری‌سن‌ژرمن نزدیک است و باشگاه فرانسوی به دنبال گزینه‌های احتمالی جانیشینی اوست.

گفته می‌شود که پی‌اس‌جی آخر هفته گذشته در میان گمانه زنی‌های امباپه در تابستان امسال جلسه‌ای با نماینده روبرت لواندوفسکی داشته است. به نظر می‌رسد که هنوز در هفته پایانی نقل و انتقالات معاملات بزرگی در راه خواهد بود.

خروج امباپه از پاریس با رئال مادرید با توجه به علاقه مندی‌اش به استعدادهای نسل، می‌تواند برتری زیادی داشته باشد.

گزارشات در فرانسه نشان می‌دهد که امباپه در حال حاضر قصد دارد قرارداد خود را با PSG تمدید کند. با اتمام قرارداد فعلی او در 12 ماه آینده، تیم فرانسوی نمی‌خواهد این بازیکن اصلی خود را به صورت رایگان از دست بدهد. وضعیت قرارداد امباپه ظاهراً علاقه رئال را برانگیخته است، زیرا آنها مطمئن هستند مهاجم می‌خواهد به برنابئو برود.

طبق اخبار Get French Football ، پی‌اس‌جی همچنین می‌ترسد که پس از پیشنهاد 137 میلیون پوندی (160 میلیون یورو)، مجبور شود در برابر علاقه رئال سر فرود بیاورد. از این رو ادعا می‌شود که پاریسی‌ها با پینی زهاوی نماینده لواندوفسکی مذاکراتی داشته‌اند و تیم لیگ 1 اکنون به دنبال جانشینان احتمالی امباپه است.

این گزارش می‌افزاید که ممکن است کینگزلی کومان نیز در قرارداد با بایرن مونیخ مشارکت داشته باشد. لواندوفسکی در بایرن موقعیت مشابهی دارد اگرچه دو سال از قرارداد او در آلیانز آرنا باقی مانده است. اما رئیس بایرن هفته گذشته اعلام کرد که دوست دارد لواندوفسکی تا سال 2023 در این باشگاه بماند: "ما از روبرت راضی هستیم. اما ما مجبور نیستیم قرارداد را تمدید کنیم، ما هنوز 2 سال فرصت داریم. همانطور که گفتم، می‌توانم تصور کنم که روبرت فراتر از 2023 می‌ماند. ما در حال مذاکره دائمی با همه بازیکنان خود از جمله لوی هستیم. اما اکنون هنوز زود است."

علاقه چلسی به جذب لواندوفسکی وجود داشت اما این قبل از آن بود که آبی‌ها روملو لوکاکو را با 97.5 میلیون پوند خریداری کنند.

در حالی‌که رئال مطمئن است که امباپه این تیم را بیشتر از هر باشگاهی انتخاب خواهد کرد، اما پیشنهاداتی مبنی بر این‌که لیورپول تیم برتر لیگ برتری است که مایل به انجام این حرکت است، وجود دارد. هرچند لیورپول نشان داده که مخالف استراتژی نقل و انتقالات سال‌های گذشته است زیرا تمایلی به خرج کردن پول نقد ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала