Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان بازگشت رئال به برنابئو مشخص شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
کمیته برگزاری رقابت‌های لالیگا اعلام کرد که رئال مادرید از 11 سپتامبر می‌تواند بازی‌های خانگی خود را در برنابئو برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در آخرین مراحل خود قرار دارد و به زودی قرار است که رئال مادرید دوباره به این ورزشگاه بازگردد و بازی های خانگی خود را در آن برگزار کند.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
درون برنابئو جدید؛ نگاهی به خانه هنری 700 میلیون پوندی رئال مادرید + عکس

رئال مادرید در آغاز این فصل هر سه بازی ابتدایی خود را در خارج از خانه برگزار می کند که دو تای آن مقابل آلاوز و لوانته برگزار شده است و اکنون بازی مقابل رئال بتیس باقی مانده است.

در واقع این درخواست رئال مادرید از سازمان برگزار کننده لیگ اسپانیا بود که بازی های ابتدایی را برای رئال مادرید در خارج از خانه برگزار کنند تا کار ساخت ورزشگاه برنابئو پیش برود.

اکنون پس از گذشتن زمانی حدود دو سال، برنابئو تقریبا تکمیل شده است و شرایط برگزاری بازی را دوباره دارد اما هنوز مراحل تکمیلی این پروژه باقی مانده است و پس از بازگشایی سانتیاگو برنابئو، همچنان تعمیرات و تکمیل این پروژه ادامه خواهد یافت چرا که هنوز برخی از کار های این استادیوم مثل سقف ساخت سقف متحرک باقی مانده است.

اکنون اولین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو پس از 18 ماه مقابل سلتاویگو خواهد بود که این بازی در روز شنبه 20 سنبله ساعت 6:45 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد و چیزی حدود 30 هزار هوادار برای دیدن این بازی به ورزشگاه می روند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала