Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسته شدن تمام‌ دروازه‌های خروجی به روی کین

© REUTERS / CARL RECINEWembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
تاتنهام برای حفظ هری‌کین، اعتماد به نفس بیشتری دارد و خروج وی را در تابستان جاری ناممکن می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین در پایان فصل گذشته به سران تاتنهام اعلام کرد که بخاطر کسب جام می‌خواهد از این تیم جدا شود زیرا اسپرز پوتانیسل قهرمانی در انگلیس و اروپا را ندارد.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
ورزش
کین در روز رکور شکنی لوریس پس از 3 سال نیمکت نشین شد

پس انتشار این خبر، باشگاه منچسترسیتی که خوان آگوئرو را در پایان فصل گذشته بخاطر اتمام قراردادش از دست داده بود، به این بازیکن ابراز تمایل کرد اما دانیل لوی رییس باشگاه تاتنهام به مشتریان ستاره تیمش خبر داد که به فکر فروش او نیست.

با این هم سیتی فشار زیادی آورد تا تاتنهام را قانع سازد اما به نظر می‌رسد که رییس تاتنهام مصمم به حفظ کین است و حالا اعتماد به نفس بیشتری نیز دارد.

از سویی هم پیشنهاد سیتی 75 میلیون یورو بوده است و حتی نزدیک به رقم درخواستی (150 میلیون یورویی) تاتنهام نیست که این موضوع نیز به ماندن کین کمک می‌کند.

سپورت میل، در گزارش امروزش در مورد جدایی کین نوشت که سیتی پیشنهاد خودش را بهبود نخواهد بخشید و به این ترتیب شانس جدایی وی از تاتنهام بسیار کمرنگ خواهد بود.

گفته می‌شود که نونو اسپیریتو سانتو سرمربی تاتنهام از کین خواسته است که به وی اعتماد کند و یک فصل دیگر بماند و اگر در پایان فصل درک کرد که تیم برای قهرمانی در اروپا و انگلیس ظرفیت ندارد، می‌تواند تیم را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала