Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در اندیشه جذب رایگان پدیده بارسا

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
موریبا ستاره جوان آبی اناری ها به احتمال بسیار زیاد از جمع شاگردان رونالد کومان در بارسلونا جدا می‌ شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، هر کسی داستان گذشته ایلاکس موریبا را بخواند، تا حدودی رفتارهای امروزش را توجیه خواهد کرد.

او در گینه مورد ظلم زیادی واقع شد و از همان ابتدای دوران بازی، او به بازیکنی بی انضباط مشهور بود؛ اما کیفیت بازی او باعث شد که باشگاه ها او را نگه دارند و اکنون او در آستانه ورود به دنیای فوتبال اروپا، با یک مشکل دیگر مواجه شده است.

 موریبا تصور می کند با انجام 18 بازی برای تیم اصلی بارسلونا، لیاقت حضور در این تیم و دریافت دستمزد بالا را دارد. اما باشگاه با این نظر او مخالف است و خود موریبا هم با انتشار یک استوری در اینستاگرامش تایید کرد که مشکل اصلی پول نیست! به هر حال بارسلونا برای این بازیکن کمتر از 20 میلیون یورو می خواهد. لایپزیگ، چلسی و منچستر سیتی این بازیکن را می‌ خواهند.

در این میان، منچستر سیتی اما قرار نیست در ازای جذب موریبا پولی پرداخت کند. سیتیزن ها می خواهند این بازیکن را زمانی که قراردادش با آبی اناری ها به پایان رسید یعنی سال بعد، رایگان به تیمشان بیاورند.

حال باید دید که موریبا آیا در بارسلونا ماندنی خواهد شد، رایگان به سیتی می‌رود یا هم این‌که به یکی از دو تیم لایپزیگ یا چلسی منتقل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала