Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا و پارالمپیک؛ 4 کشور انصراف دادند

© AFP 2023 / PHILIP FONGA security guard walks at the Olympic and Paralympic Village in Tokyo on July 15, 2021, ahead of the 2020 Tokyo Olympic Games which begins on July 23.
A security guard walks at the Olympic and Paralympic Village in Tokyo on July 15, 2021, ahead of the 2020 Tokyo Olympic Games which begins on July 23. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
در آستانه شروع رقابت های پارالمپیک، 4 کشور از حضور و شرکت در این رویداد مهم ابا ورزیدند.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است رقابت های پارالمپیک توکیو 2020 از روز سه شنبه 24 آگوست آغاز شود و در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات، ۴ کشور نزدیک به جزیره اقیانوس آرام به دلیل محدودیت های سفر به خاطر ویروس کرونا مجبور به کناره‌گیری از پارالمپیک توکیو شدند.

بخش مطبوعاتی کمیته بین المللی پارالمپیک  در خبرنامه ای اعلام کرده است که کشورهای ساموآ، کریباتی، تونگا و وانواتو در مسابقات پیش رو شرکت نخواهند کرد.

به گفته کریگ اسپنس سخنگوی IPC قانون ۴ هفته‌ای قرنطینه در هتل باعث شده تا این کشورها مجبور به انصراف از این بازی ها شوند.

این در حالی است که کمیته برگزاری رقابت ها گفته دو ورزشکار که در دهکده ورزشکاران اقامت داشته‌اند، به تازگی کرونایی شده اند.

در مجموع شمار مبتلایان به کرونا در پارالمپیک به ۱۰۱ مورد رسیده که این موضوع باعث نگرانی کمیته برگزاری رقابتها نیز شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала