Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو بخاطر اینتر از همه گذشته؛ تاتنهام اما هنوز امیدوار است

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
رئیس اجرائی باشگاه اینتر تایید کرده است که ستاره آرژانتینی تیمش به خاطر ماندن در جمع قهرمان سری آ، پیشنهادات بزرگی را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپه ماروتا رئیس اجرایی اینتر تأیید کرد که لاوتارو مارتینز پیشنهادات باشگاه بزرگی از جمله تاتنهام و اتلتیکومادرید را برای ماندن در اینتر رد کرده است و میخواهد به فوتبالش در سری آ و اینتر ادامه دهد.

به گزارش سایت گل، در حالی که تاتنهام و اینتر بر سر انتقال 82 میلیون دالری این ستاره آرژانتینی به توافق رسیده بودند و حتی اتلتیکو مادرید نیز به جذب وی علاقه مند بود، اما لاوتارو با رد تمام این پیشنهادات تصمیمش نهایی اش را گرفت و اعلام کرد به فوتبالش در اینتر ادامه میدهد، زیرا اینتری ها به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در این فصل هستند.

این در حالیست که برخی رسانه های انگلیسی میگویند، تاتنهام امیدوار است تا تاریخ 31 آگست که آخرین روز بازار تابستانی نقل و انتقالات است، این ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد.

​ماروتا تأیید کرده است که لاوتارو 23 ساله، پیشنهادات به وضوح اعلام کرده است که نمی خواهد به تیمی دیگر فروخته شود.

ماروتا به DAZN گفت: "لائوتارو به صراحت از ما درخواست کرد که میخواهد در اینتر بماند. او حتی با وجود دریافت پیشنهادات پرسود، تصمیم به ماندن در بین ما را گرفت."

وی گفت: "ما به این موضوع و تصمیم او افتخار می کنیم، او می خواهد خود را در اینجا قهرمان نشان دهد و ما نیز خوشحالیم که او می تواند روند رشد خود را در این باشگاه ادامه دهد."

​این در حالیست که دو سال دیگر از قرارداد قرارداد این ملی پوش آرژانتینی با اینتر باقی مانده است.

با این حال، اسکای اسپورت در ایتالیا می گوید که دو طرف در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد طولانی مدت هستند و قرار است تا اوایل سپتامبر نیز به توافق برسند.

لائوتارو روز شنبه در خصوص علاقه ماندنش در اینتر در اینستاگرامش نوشت: "امروز قهرمانی جدیدی آغاز می شود، امروز مسیر دیگری آغاز می شود که همه ما باید متحد باشیم، ما بازیکنان، کارکنان، هواداران و همه افرادی که در اطراف ما کار می کنند، برای یک هدف، یعنی موفقیت اینتر تلاش خواهیم کرد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала