Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان شلوغ رئال مادرید؛ مهم‌ترین معامله هنوز مانده

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
با وجود تابستانی شلوغی که رئال مادرید سپری کرده است، هنوز یک کار نا تمام در پروژه این فصل پرز باقی مانده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در تابستان کنونی قراردادهای زیادی تمدید کرده است و بازیکنان زیادی را نیز به فروش رسانده است.

فروش مارتین اودگارد به آرسنال و تمدید قرارداد کریم بنزما به این معناست که رئال مادرید 14 قرارداد در این پنجره نقل و انتقالات داشته است، اما هنوز این امید وجود دارد که لوس بلانکوس تابستان را با خرید کیلیان امباپه به پایان برسانند تا دوباره لقب کهکشانی شایسته رئال مادرید باشد.

رئال مادرید توانسته ترکیب تیم اصلی خود را به 25 بازیکن کاهش دهد، صورت حساب دستمزدها را کاهش داده و تقریبا 90 میلیون یورو از فروش بازیکنان خود جمع آوری کرده است، در حالی که برخی بازیکنان را نیز قرض داده و قرارداد برخی بازیکنان کلیدی را تمدید کرده است.

این 14 قرارداد فوق بین دو خرید (داوید آلابا و کارلو آنچلوتی)، یک خروج (سرخیو راموس)، شش تمدید قرارداد (لوکا مودریچ، لوکاس واسکز، ناچو فرناندز، دنی کارواخال، تیبو کورتوا و کریم بنزما) ، دو فروش (رافائل واران و مارتین اودگارد) و سه قرارداد قرضی (براهیم دیاز، تاکه‌فوسا کوبو و ویکتور چوست) بوده است.

آلابا، آنچلوتی ... و راموس

در ابتدای تابستان هیچ خبری از رئال مادرید وجود نداشت، زیرا آنها ابتدا قرارداد داوید آلابا را بصورت آزاد در پایان ماه می اعلام کردند و مدافع اتریشی جایگزین سرخیو راموس شد، راموسی که اجازه راه رفتن داشت و قرارداد او در 30 جون به پایان رسید.

جدایی کاپیتان رئال مادرید تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که زین‌الدین زیدان سرمربی این تیم اعلام کرد که برای دومین بار از سمت خود کنار می رود، بنابراین لوس بلانکوس مجبور شد سریع عمل کند و در نهایت تصمیم گرفت کارلو آنچلوتی را به این تیم بازگرداند. علاوه بر آنچلوتی، یکی دیگر از افرادی که به رئال مادرید بازگشته، آنتونیو پینتوس، مربی بدن‌ساز سابق این تیم است.

شش تمدید قرارداد

رئال مادرید تلاش زیادی برای نگه‌داشتن بازیکنان باتجربه خود انجام داده است، بنزما آخرین بازیکنی است که روی یک قرارداد جدید را امضا کرده است. این بازیکن فرانسوی تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد.

تابستان با متعهد شدن لوکا مودریچ به باشگاه برای یک فصل دیگر (2022) آغاز شد و پس از او لوکاس واسکز (2024)، ناچو فرناندز (2023)، دنی کارواخال (2025) و تیبو کورتوا (2026) به دنبال او قراردادهای خود را تمدید کردند.

حراج و فروش بازیکنان

رئال مادرید در ابتدای پنجره مصمم به فروش برخی بازیکنان بود و توانست 90 میلیون یورو از فروش رافائل واران و مارتین اودگارد بدست آورد.

مسئله این است که در حالت ایده‌آل، لوس بلانکوس واران و اودگارد را باید حفظ می کرد، زیرا این تیم امیدوار بود ابتدا برای گرت بیل، لوکا یوویچ، ایسکو و ماریانو دیاز مشتری پیدا کند.

در عوض، به نظر می رسد که این چهار بازیکن یک فصل دیگر در باشگاه خواهند ماند. اما به احتمال زیاد یوویچ قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات رئال مادرید را ترک می کند.

قرض‌دادن بازیکنان

برخی از بازیکنان جوان رئال مادرید که زیر نظر آنچلوتی فرصت بازی نداشتند، قرض داده شدند، تاکه کوبو راهی رئال مایورکا شد و براهیم دیاز دوباره به میلان پیوست.

ویکتور چوست نیز پس از تصمیم گیری مبنی بر اینکه خسوس وایخو چهارمین مدافع میانی این فصل رئال مادرید خواهد بود، به صورت قرضی به کادیز اعزام شد.

ممکن است جوانان بیشتری به صورت قرضی از رئال مادرید جدا شودند، زیرا هنوز تصمیم نهایی درباره میگوئل گوتیرز، آنتونیو بلانکو و سرخیو آریباس گرفته نشده است.

اما همه‌ی این‌ها به کنار رئال مادرید خود را آماده می‌کند تا آخرین شانس خود را برای جذب کیلیان امباپه ستاره ناراضی پاریسن جرمن امتحان کند که این مسئله می‌تواند مهم‌ترین بخش ابستان شلوغ رئال مادرید باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала