Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت هافبک خلاق سیتی برابر نوریچ سیتی

© REUTERS / Andrew Boyers/Action Imagesکوین دی بروین ستاره منچسترسیتی Soccer Football - FA Cup Fourth Round - Cardiff City vs Manchester City - Cardiff City Stadium, Cardiff, Britain - January 28, 2018 Manchester City's Kevin De Bruyne celebrates scoring their first goal with teammates
کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی Soccer Football - FA Cup Fourth Round - Cardiff City vs Manchester City - Cardiff City Stadium, Cardiff, Britain - January 28, 2018 Manchester City's Kevin De Bruyne celebrates scoring their first goal with teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
با تایید پپ گواردیولا، کوین دی‌بروینه در دیدار برابر نوریچ سیتی، به دلیل مصدومیت قادر به بازی نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان نوریچ سیتی در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر خواهد بود و ستیزن‌ها در تلاش اند تا شکست برابر تاتنهام که در هفته نخست رقم خورد را به باد فراموشی سپرده و نخستین پیروزی شان را در این فصل کسب کنند.

این تیم اما در این دیدار حساس یکی از مهم‌ترین ستاره‌های خود را در اختیار نخواهند داشت و کوین دی‌بروینه هافبک بلجیمی به دلیل مصدومیت قادر به بازی نخواهد بود.

غیبت این بازیکن خلاق از سوی پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از بازی تایید شد و سرمربی اسپانیایی مدعی شد که این بازیکن از ناحیه مچ پا مصدوم شده و به بازی‌های ملی در فیفا دی نیز نمی‌رود.

گفته می‌شود که دی‌بروینه در تمرین امروز نیز غایب بوده و به نظر می‌رسد که 2 الی 4 هفته قادر به حضور در مستطیل سبز نخواهد بود.

دی‌بروینه در حالی مصدوم شده است که ایلکای گوندوگان دیگر هافبک این تیم که از ناحیه شانه مصدوم بود، به میادین بازگشته و به عنوان جانشین هافبک بلجیمی می‌تواند به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала