Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین آماده انتقال به اتحاد؛ کاپیتان انگلیس منتظر نهایی شدن

© REUTERS / JOHN SIBLEYSoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
هری کین ستاره تاتنهام آماده است تا گام بعدی را برای انتقال به "منچستر سیتی" بردارد و می‌خواهد این انتقال تا پایان پنجره نقل و انتقالات نهایی شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ هری کین مُهاجم تاتنهام آماده انتقال رسمی به منچسترسیتی است. کین می‌خواهد قبل از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی، انتقال‌اش به سیتی نهایی شود. کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از بازگشت از تعطیلات یورو 2020 در روز سه شنبه، برای اولین بار با هم تیمی‌هایش تمرین کرد.

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی اسپرز به طور علنی تمایل خود را برای حفظ هری کین اعلام کرده است. تصور می‌شود دنیل لوی رئیس تاتنهام حداقل 150 میلیون پوند برای این بازیکن می‌خواهد که این رقم می‌تواند رکوردی را بشکند که یک باشگاه لیگ برتری برای یک بازیکن هزینه کرده، است، رکوردی که سیتی در اوایل این ماه با خرید 100 میلیون پوند جک گریلیش ثبت کرد.

ایان مک گری در پادکست پنجربه انتقالات Reach PLC's صحبت کرد و گفت که هری کین مایل است قدم بعدی را برای حرکت به سمت اتحاد بردارد. در حال حاضر کمتر از دو هفته فُرصت باقی مانده تا سیتی کین را جذب کند و اسپرز نیز جانشین او را به خدمت بگیرد.

مک گری گفت: "ما در پادکست پنجره انتقال اطلاعاتی داریم که هری کین در صورت نیاز، درخواست انتقال رسمی به تاتنهام ارائه می‌دهد تا بتواند به منچسترسیتی برود. در حالی‌که 14 روز از باز شدن پنجره باقی مانده، او هنوز مصمم است که این حرکت را انجام دهد."

مک گری افزود: "با این حال، دانیل لوی همچنین مصمم است حداکثر عاید را از فروش بازیکن به دست آورد تا تیم‌اش بهترین شانس ممکن را برای جایگزینی او و همچنین رقابت در این فصل داشته باشد."

برخی‌ها باوردارند که تاتنهام به خاطر داشتن کین، برای قهرمانی در لیگ برتر نسبت به منچسترسیتی و چلسی بهتر هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала