Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به رئال: امباپه در پاریس می‌ماند

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن قصدی برای ترک این تیم در این تابستان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه که وارد سال پایانی قراردادش با پاری‌سن‌جرمن شده، شایعاتی درباره فشار آوردنش به مدیران این باشگاه فرانسوی برای موافقت با جدایی‌اش از جمع پاریسی‌ها به منظور پیوستن به رئال مادرید وجود دارد، اما حالا خبر می‌رسد که او قصد دارد سال پایانی قراردادش را هم در PSG بماند.

شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا مدعی شد؛ لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن به بازیکنان این تیم گفته که امباپه 23 ساله در این تابستان پارک‌دوپرنس را ترک نخواهد کرد. همچنین طبق این گزارش؛ خود این ستاره فرانسوی هم به دوستان نزدیکش در ترکیب پاری‌سن‌جرمن گفته که انتظار ندارد پیش از تابستان آینده از جمع پاریسی‌ها جدا شود.

کیلیان امباپه که علاقه زیادی برای پیوستن به رئال مادرید دارد، به نظر می‌رسد فصل جاری در خط حمله پاری‌سن‌جرمن بماند و با لیونل مسی و نیمار مثلث خطرناکی را شکل دهند.  او که از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌جرمن است، تاکنون در 173 بازی 133 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است.

این مهاجم فرانسوی فصل گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و در کنار کمک به PSG برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آمار 42 گل زده و 11 پاس گل را در 47 بازی از خود برجای گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала