Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به راحتی جواهرات خود را از دست نمی‌دهد؛ فاتی و پدری تمدید می‌کنند

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
به نظر می رسد سران بارسلونا برنامه طولانی مدتی را برای حفظ و استفاده از دو ستاره جوان ترکیب آبی اناری ها ترتیب داده اند و این دو بازیکن را به راحتی در اختیار سایر تیم ها قرار نخواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات اروپا، مدیران بارسلونا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پایان آن، روی تمدید قرارداد دو ستاره جوان خود یعنی آنسو فاتی و پدری گونزالس لوپز تمرکز خواهند کرد.

آنسو فاتی 18 ساله تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و در صورت عدم تمدید، او فصل آینده بازیکن آزاد خواهد بود. به همین دلیل، آبی اناری ها به دنبال این هستند تا قرارداد جدیدی را با ستاره جوان خود امضا کنند.

البته آنسو فاتی پس از یک مصدومیت طولانی مدت از ناحیه زانوی پا، هم اکنون در حال ریکاوری است و به نظر می رسد ظرف یک ماه آینده به میادین مسابقات بازگردد.

آنسو فاتی در جریان بازی برابر رئال بتیس مصدوم شد و زانوی خود را بارها به تیغ پزشکان سپرد. بلوگرانا در مورد آینده این ستاره جوان در نیوکمپ بسیار خوشبین است.

پدری گونزالس لوپز 18 ساله که اکنون در بازار اروپایی حدود 80 میلیون یورو ارزش دارد هم تا سال 2022 با کاتالان ها قرارداد دارد. پدری در فصل گذشته مورد توجه رونالد کومان قرار گرفت و پس از آن برای تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 و المپیک توکیو به میدان رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала