Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو: سری‌آ از نظر تاکتیکی و فنی لیگ بهتری است

© REUTERS / Massimo PincaRomelu Lukaku - Inter
Romelu Lukaku - Inter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
مهاجم جدید چلسی، پس از ترک اینترمیلان، در گفت‌وگویی لیگ سری‌آ را از نظر تاکتیکی و فنی لیگ بهتری عنوان کرد و اظهار داشت که به عنوان مهاجم کامل به جمع آبی‌ها پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی، چند روز قبل با قراردادی به ارزش 111 میلیون یورو، از اینترمیلان راهی چلسی شد تا دومین دوره حضورش را در این باشگاه لندنی تجربه کند.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
جانشین لوکاکو از رئال مادرید می‌آید

لوکاکو پس از پیوستن به چلسی، با ویب سایت این باشگاه گفت‌وگویی انجام داد و در موارد مختلف صحبت کرد.

وی در مورد بازگشت به چلسی گفت:" من احساس می کنم حالا مهاجم کاملتر هستم. من سعی کرده‌ام بر تمام جنبه های مورد نیاز یک مهاجم مسلط باشم و فقط می خواهم مدام در نقاط ضعفم را پوشش داده وپیشرفت کنم و همین طور نقاط قوت خود را نیز تقویت کنم. فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم تا پیروز شود و به مربی و هم تیمی‌هایم کمک کنم. من می‌خواهم مطمئن شوم که آنها احساس راحتی می‌کنند و می توانند در هر شرایطی که قرار داریم به من تکیه کنند."

لوکاکو در مورد دروگبا اسطوره باشگاه چلسی نیز صحبت کرد و اظهار داشت که با وی همواره در صحبت است و در مورد بازگشت به چلسی نیز با او مشورت کرده است.

مهاجم چلسی گفت:" ما یک چت گروهی داریم بنابراین ما دائما در حال برقراری ارتباط هستیم و من در دو هفته گذشته کمی بیشتر با او تماس تلفنی داشته ام."
این بازیکن در ادامه در مورد سری‌آ نیز صحبت کرد و گفت:" ایتالیا از نظر تاکتیکی و فنی لیگ بهتری است اما در انگلستان همه چیز به شدت و سرعت بستگی دارد. این موضوع تفاوت را ایجاد می کند، اما برای من مشکلی نیست زیرا من هشت سال اینجا بوده‌ام و می‌دانم موضوع چیست. اینطور نیست که من بازیکن جدیدی باشم و ندانم که چه انتظاری از می‌رود. من لیگ را می شناسم، من تعداد زیادی گل در این‌جا به ثمر رسانده ام، اما گذشته گذشته است و اکنون باید به جلو نگاه کنیم."

لوکاکو در دور اول حضور خود در چلسی، اصلاً ندرخشید و در 15 بازی موفق به زدن گُل نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала