Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای سرنوشت‌ساز رئال و امباپه بزودی فرا می‌رسد

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
فقط شانزده روز به پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده و حالا به همان مقطعی رسیدیم که خیلی از خبرنگاران وعده می دادند که در آن اتفاقات عجیبی در مورد امباپه رخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر کوچک ترین جزئیات در مورد شرایط امباپه برای رئال مادرید اهمیت دارد و به همین خاطر مدیران رئال با دقت اتفاقات بازی پی اس جی و استراسبورگ را دنبال می کردند.

هو شدن امباپه توسط پارک دو پرنس برای مدیران رئال اتفاق خوشایندی بود. در حقیقت مدیران رئال می  خواهند هر چه زودتر این بازی تمام نشدنی با مدیران پی اس جی به اتمام برسد.

کارلوس کارپیو سردبیر مارکا گزارش داده است که هر چند که هواداران از اتفاقات نقل و انتقالات تابستان خسته هستند اماشاید هو شدن امباپه نقطه عطفی باشد و بالاخره مدیران پی اس جی را مجاب کند تا بازیکنی که در میان هواداران تیمشان محبوبیتش را از دست داده، بفروشند و مانع از آن شوند تا سال آینده رایگان جدا شود.

 در حقیقت بازی دیروز به وضوح نشان داد که هواداران پی اس جی حالا مسی را پادشاه تیمشان می دانند و به همین خاطر به پسر طلایی فوتبال فرانسه بی توجهی می کنند.

حالا باید دید که آیا قطری ها حاضر به مذاکره می شوند و پیشنهاد 150 میلیونی رئال را برای فروش ستاره ناراضی خود می پذیرند یا نه.

امباپه قرار است که فردا تصمیم نهایی خود در مورد آینده اش را اعلام کند هر چند که مشخص نیست که این کار علنی خواهد بود یا صرفا به مدیران پی اس جی این تصمیم را اعلام می کند. کیلیان نمی خواهد زیر سایه مسی باشد و به همین خاطر به هیچ وجه تمایلی به ماندن ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала