Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما فراتر از یک مهاجم و یک بازیکن کامل است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد نخستین پیروزی تیمش در لالیگا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل آلاوز گفت:

"حس خوبی دارم. نیمه اول مشکل تر بود. در آن لحظات باید از برخی لحاظ ها بهتر می شدیم. بقیه چیزها خوب بود. تیم تعهد و انگیزه بردن داشت. می خواستیم مستقیم بازی کنیم و بدون توپ جدیت داشته باشیم و موفق شدیم. گل اول بنزما بازی را باز کرد و تیم در فاز دفاعی خوب بود. کریم دو گل زد، هازارد یک پاس گل داد، والورده بازی بسیار کاملی داشت. شرایط بدنی عالی نبود و این طبیعی است اما همه خیلی خوب تلاش کردند. باید ادامه بدیم. این بازییکنان نیازی ندارند تا چیزهای زیادی در موردشان گفته شود. در مورد کریم، کاسمیرو و کروس چه بگویم؟ سعی می کنم که از تجربه ام استفاده کنم تا از نظر بدنی خوب باشیم و برنده شویم.”

گرت بیل خیلی متعهد بود؟” این را نمی دانم چون مثل همه بود. تیم در طول پیش فصل تلاش خود را داشت. هیچ کس از تلاش دست نکشید. گرت خوب بود و بهتر خواهد شد. شرایطش در حال حاضر عالی نیست اما انگیزه دارد.”

نیمه اول:” در نیمه اول جدیت خوبی نداشتیم و در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. سعی کردیم که با توپ و بدون توپ جدیت داشته باشیم. کیفیتش را داریم. دفع توپ کمی کند بود. شهامت لازم را برای فشار آوردن به جلو در نیمه اول نداشتیم. مدافعان بسیار سریعی داریم و می توانستیم بیشتر فشار بیاوریم اما این تازه اولین بازی است.”

وینیسیوس:” در حرکات نفر به نفر کیفیت دارد تا بتواند گل بزند. خیلی سخت است که پس از ضربات زیاد به توپ گل بزنی. باید با یک یا دو ضرب گل بزنی و گلش هم همین گونه بود. جوان است و پیشرفت خواهد کرد. با کیفیتش می تواند در بازیها تعیین کننده باشد.”

بنزما:”تمام کنندگی خوبی داشت. بازیخوانی خوبی داشت، در دفاع خوب بود و حرکت می کرد. این که بگوییم یک مهاجم است برایش کم است. خیلی کامل است و شخصیت بزرگی دارد. نسبت به دوره اول حضورم در رئال خیلی کامل تر شده است.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала