Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک سال از تحقیر تاریخی بارسا برابر بایرن گذشت + ویدیو

© AP Photo / Manu Fernandez / PoolФутболисты "Баварии" празднуют второй гол забитый в ворота "Барселоны" во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон
Футболисты Баварии празднуют второй гол забитый в ворота Барселоны во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
بایرن مونیخ یک سال قبل در چنین روزی موفق شد دروازه بارسلونا را در یک بازی هشت بار باز و این تیم را تحقیر کند.

به گزارش اسپوتنیک، سال گذشته و در چنین مقطعی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که به دلیل شیوع کرونا، چندین ماه متوقف شده بود، به صورت فشرده در پرتگال برگزار شد و اتفاق جالبی نیز رخ داد.
در چنین روزی یک سال قبل بایرن مونیخ موفق شد در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دروازه بارسلونا را در یک بازی هشت بار باز و این تیم را تحقیر کند.


چه کسی تصور می کرد بارسلونا در بازی برابر بایرن هشت گل دریافت کند؟ بدبین ترین هوادار بارسا هم چنین تصوری نداشت ولی تیم کیکه ستین دست به یک شاهکار زد و برابر غول فوتبال جرمنی به بدترین شکل ممکن تحقیر شد.


بارسا در هر نیمه 4 گل دریافت کرد و بدتر اینکه کوتینیو بازیکن مازاد بارسا دو گل پایانی بازی را وارد دروازه آبی اناری‌ها کرد.
بارسا در یک سال گذشته تغییرات زیادی را شاهد بوده و کیکه ستین از این تیم اخراج شده، مسی با ختم قراردادش رفته است، سوارز نیز حضور ندارد و چندین بازیکن آن ترکیب بلوگرانا در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند، اما بارسا هنوز ابهت گذشته را ندارد و کارشناسان معتقد اند که اگر این تیم باز هم در برابر همان بایرن قرار گیرد، ممکن است بار دیگر شکست سنگین بخورد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала