Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد اتلتیکو به مسی فقط یک شایعه است

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
دیگو سیمئونه در مورد پیشنهاد اتلتیکو مادرید به مسی واکنش نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی به تازگی به پاری سن جرمن پیوسته است و در نهایت شایعات و حرف و حدیث هایی که پیرامون نقل و انتقال او در این تابستان بود به پایان رسید اما دیگو سیمئونه به تازگی به شایعه ای که پیش از انتقال مسی به پی اس جی مطرح شده بود و گفته شده بود که اتلتیکو مادرید به او پیشنهاد داده است، واکنش نشان داد.

اتلتیکو مادرید در هفته اول لالیگا یکشنبه ساعت 20 به وقت افغانستان به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و شاگردان سیمئونه بدین ترتیب لالیگا 2021/22 را استارت خواهند زد. دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار به یک شایعه که در مورد لیونل مسی وجود داشت واکنش نشان داد.

پیش از اینکه مسی راهی پاری سن جرمن شود شایعات زیادی مرتبط با پیوستن مسی به تیم های مختلف مطرح شد که یکی از عجیب ترین آن ها مربوط به پیشنهاد اتلتیکو مادرید به مسی بود. دیگو سیمئونه در واکنش به این شایعات گفت:"لیونل مسی گزینه ما نبوده است و قضیه پیشنهاد دادن اتلتیکو مادرید به او یک شایعه بود."

بدین ترتیب دیگو سیمئونه پیشنهاد دادن اتلتیکو مادرید به لیونل مسی را اساسا رد کرد. اینکه مسی هرگز به اتلتیکو مادرید نمی رفت امری بدیهی بود اما مطرح شدن شایعه پیشنهاد اتلتیکو مادرید به او قدری عجیب به نظر می رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала