Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بارسا: با مسی همه چیز آسان بود

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
سرجینیو دست مدافع راست و امریکایی بارسلونا، فاش کرد که این تیم باید پس از جدایی لیونال مسی نمایش بهتری داشته باشد زیرا وی احساس می کند کاپیتان سابق تیمش کارها را برای هم‌تیمی‌هایش بسیار آسان می‌کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا قرار است فردا شب و در نبود لیونل مسی، لالیگا را آغاز کند و به نظر می‌رسد که کومان و شاگردانش کار بسیار دشواری در پیش دارند.

مسی که در سال‌ها اخیر بیشتر کارها را در ترکیب بلوگرانا به تنهایی انجام می‌داد و گُل‌های بی‌شماری به ثمر می‌رساند، حالا بازیکن پی‌اس‌جی است و کادر فنی بارسا باید جای خالی او را پُر کنند تا هواداران غیبت او را احساس نکنند.

در همین حال سرجینیو دست مدافع راست و امریکایی بارسلونا، فاش کرد که این تیم باید پس از جدایی لیونال مسی نمایش بهتری داشته باشد زیرا وی احساس می کند کاپیتان سابق تیمش کارها را برای هم‌تیمی‌هایش بسیار آسان می‌کرد.

او در این مورد به ESPN گفت:" با جدایی مسی، من کمی شوکه شدم زیرا همه می‌خواستند او در باشگاه بماند. او بهترین بازیکن جهان است. این برای همه یک شوکه‌کننده بود. ای کاش او می‌توانست بماند. متأسفانه، او نتوانست. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم زیرا قبل از این کارها با مسی راحت‌تر بود، او بهترین بازیکن جهان است. اما من فکر می‌کنم اگر ما به صورت جمعی بازی کنیم و توان خود را بالا نگه داریم، می‌توانیم به موفقیت‌های زیادی برسیم."

دست در ادامه بهترین لحظه زندگی‌اش با مسی را انتخاب کرد و بازی با رئال سوسیداد را که در آن مسی دو بار برای او پاس گل داد و بارسلونا با نتیجه 6-1 پیروز شد بهترین لحظات حضورش در کنار فوق ستاره آرجانتینی عنوان کرد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала