سازمان بهداشت جهانی درباره گسترش ویروس کرونا در میان کودکان روشنی انداخت

© Sputnik / Stringerسازمان بهداشت جهانی درباره گسترش ویروس کرونا در میان کودکان روشنی انداخت
سازمان بهداشت جهانی درباره گسترش ویروس کرونا در میان کودکان روشنی انداخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
سازمان بهداشت جهانی گفته است، که گسترش ویروس کرونا در میان کودکان در جهان رو به افزایش است. 
پیامدهای فاجعه‌بار کرونا بر کودکان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
پیامدهای فاجعه‌بار کرونا بر کودکان

به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی گفته است، که به نسبت گسترش ویروس کرونا در جهان میزان مرگ و میر در بین کودکان رو به افزایش است و این روند به ویژه در کشورهایی که میزان بالایی از واکسیناسیون جمعیت دارند قابل توجه است. 

 

این سازمان توضیح داد، که این امر تا حدی به این دلیل است که ایالات متحده بر واکسیناسیون و محافظت در برابر کرونا در گروه های سنی بزرگتر تمرکز کرده است، نه گروه های جوان.

افزون بر این، افزایش موارد گزارش شده در میان کودکان ممکن است با تغییر رویکرد آزمایش همراه باشد. "از آنجا که آزمایش قبلاً محدودتر بود ، فقط موارد جدی تر - اغلب افراد مسن - مورد آزمایش قرار گرفتند. در حال حاضر ، افراد جوان بیشتر آزمایش می شوند".

در همان زمان ، این سازمان تأکید کرد که به طور کلی ، موارد بسیار کمی از بیماری و مرگ در میان کودکان وجود دارد.

پیشتر نیویورک تایمز گزارش داده بود که تعداد بیشتری از کودکان در ایالات متحده پس از آلوده شدن به نوع "دلتا" ویروس کرونا در بیمارستان ها بستری می شوند. پزشکانی که با نشریه مورد مصاحبه قرار گرفته اند خاطرنشان می کنند که هنوز مشخص نیست که آیا این نوع ویروس باعث سیر شدیدتر بیماری در کودکان می شود یا خیر و افزایش بستری شدن در کودکان را با عفونت پذیری بالای نوع "دلتا" مرتبط می دانند. خاطرنشان می شود که همه کودکانی که با بیماری کووید -19 در بیمارستان بستری شده اند واکسینه نشده اند ، زیرا در حال حاضر تنها کودکان بالای 12 سال مجاز به واکسیناسیون در ایالات متحده هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала