Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبیب رسماً فوتبالیست شد؛ اسطوره مبارزات آزاد برای تیم دسته سومی به میدان می‌رود + عکس

© AP Photo / Seth WenigБоец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
خبیب نورماگومدوف با امضأ قرارداد حرفه‌ای با تیم دسته سومی لژیون دینامو ماخاچ قلعه، رسماً وارد دنیای فوتبال شد و قرار است برای این تیم به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، خبیب ماگومدوف ده ماه قبل و پس از پیروزی برابر جاستن گیچی، به دلیل قولی که برای مادرش داده بود، از مبارزات آزاد بازنشسته شد و در اوج  بدون حتی یک شکست با این رشته مخوف ورزشی خداحافظی کرد.

خبیب که علاقه‌مند و دوست بسیار صمیمی رونالدو است، پس از آن تمرینات فوتبال را آغاز کرد و به دیدن ویدیوها و بازی‌ها فوتبال پرداخت.

این اسطوره دنیای مبارزات آزاد که شدیداً به فوتبال علاقه‌مند است، روز گذشته با امضأ قرارداد حرفه‌ای با تیم دسته سومی دینامو ماخاچ قلعه، رسماً وارد دنیای فوتبال شد و قرار است برای این تیم به میدان برود.

این باشگاه با نشر عکسی از خبیب در کنار رییس باشگاه این خبر را همگانی کرد و با انتشار بیانیه‌ای پیوستن اسطوره مبارزات آزاد را تایید کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است:" نبرد بزرگی در انتظار لژیون ما است که برای آن به جنگجویان بزرگ نیاز داریم. ما خود را با خبیب برای حضور در لیگ دسته دو آماده می‌سازیم."

لژیون فصل گذشته در لیگ چهارم شد و از صعود به دسته دوم لیگ روسیه باز ماند اما این فصل تلاش دارد تا صعود کند و به لیگ برتر یک قدم دیگر نزدیک شود.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала