Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی فقط یک هدف دارد، آن هم فتح لیگ قهرمانان اروپا

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
اسطورۀ آلمانی که همیشه یکی از تحسین‌کنندگان لیونل مسی بوده، می‌گوید که هدف پاری‌سن‌جرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، لوتار ماتئوس به این باور است که پاری‌سن‌جرمن شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل آینده دارند.

Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
روایت تلخ و دردناک «لیونل مسی» در مورد جدایی‌اش از بارسلونا

این اسطورۀ آمانی دو سال پیش گفته بود اگر مدیر یک باشگاه باشد، حاضر است 250 میلیون یورو برای جذب مسی خرج کند اما این مبلغ هم کافی نخواهد بود! اسطوره آلمانی همیشه یکی از تحسین کنندگان مسی بوده است.

ماتئوس در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص لیونل مسی و باشگاه پاری‌سن‌جرمن صحبت کرده است. ماتئوس ابتدا در خصوص شرایط پاریسی‌ها گفت:«پی‌اس‌جی فقط یک چیز می خواهد: قهرمانی در لیگ قهرمانان. اگر در حال حاضر از من در مورد مدعیان اصلی لیگ قهرمانان سوال کنید، من می گویم پاری سن ژرمن مدعی اول است. مسی، ام باپه، نیمار، راموس، حکیمی، دوناروما...این واقعا یک فوتبال کلاس جهانی ناب است.»
اسطورۀ جرمن‌ها در ادامه در خصوص فوق ستاره آرجنتینی گفت:«ما خوشحالیم که مسی در فوتبال با مما می ماند. منظورم این است که او می تواند برای 10 سال دیگر هم پول زیادی به دست آورد. من فقط عاشق دیدن بازی او هستم. »

با جذب مسی، بسیاری از فوتبال دوستان منتظر هستند تا ببینند پاری‌سن‌جرمن پس از خرید لیونل مسی، اشرف حکیمی، سرخیو راموس، جانلوئیجی دوناروما و واینالدوم چگونه در لیگ قهرمانان ظاهر می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала