Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا با یووه تمدید می‌کند؟

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
مدیر برنامه ستاره جوان آرژانتینی قرار است امشب با مدیران یوونتوس ملاقات کند تا مذاکرات بر سر تمدید قرارداد موکلش را ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های ایتالیایی، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اطلاع می دهد که مدیران یوونتوس و خورخه آنتون به عنوان مدیر برنامه پائولو دیبالا قرار است امشب با هم دیدار کنند.

طبق این گزارش، دو طرف در تلاش هستند تا در مورد تمدید قرارداد لاجویا (لقب پائولو دیبالا در یوونتوس) با بیانکونری به توافق برسند اما این بازیکن در حال حاضر تمرینات خود را در کانتیناسا (کمپ تمرینی اختصاصی یوونتوس) پیگیری می کند.

دیبالا از مشکلات مربوط به آسیب ماهیچه رهایی یافته و به تمرین با سایر اعضای گروه مشغول است و ماسیمیلیانو آلگری اعلام کرده که ممکن است فشار تمرینات این بازیکن را در آخر هفته بیشتر کند.

در این بین، یوونتوس به کار خود برای تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی ادامه می دهد. پس از اولین جلسه پیرامون این موضوع که در تاریخ 7 جولای برگزار شد، انتظار می رود که طرفین چهارشنبه این هفته دوباره ملاقات کنند.

مدیر برنامه دیبالا چند هفته ای است که در تورین است و دوره قرنطینه خود را به پایان رسانده و آماده مذاکره با سران بانوی پیر ایتالیا برای دستیابی به توافق جهت تمدید قرارداد دیبالا است.

قرارداد این بازیکن ملی پوش آرژانتینی در جون 2022 به پایان می رسد و یوونتوس به او پیشنهاد داده تا قرارداد جدیدی را که تا تاریخ جون 2025 اعتبار خواهد داشت، امضا کند.

گفته می شود که این قرارداد 8 میلیون یورو به ازای هر فصل ارزش دارد. قراردادی که با انعقادش، از سوی سرمربی تیم به این بازیکن خوش نقش و تکنیکی بیانکونری اطمینان خاطر داده می شود که مربی آماده است روی او به عنوان ستاره تیم حساب کند.

بازی دوستانه بعدی یوونتوس قرار است شنبه در ورزشگاه آلیانز و مقابل حریفی به نام آتالانتا برگزار شود؛ دیداری که دیبالا می تواند در آن مسابقه برای بیانکونری بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала