Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت رسمی رئال از سازمان لالیگا به دلیل فروش سهام به «CVC»

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid
Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی از سازمان لالیگا بخاطر فروش 10 درصد از سهام این سازمان شکایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه هفته گذشته بود که رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند لالیگا قصد دارد 10 درصد سهام خود را برای 50 سال آینده به یک بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی به نام CVC  واگذار کند و در عوض 2700 میلیون یورو پول به این نهاد تزریق می‌شود که بین باشگاه‌ها بر اساس حق پخش تلویزیونی 7 سال اخیرشان و نیز نتایج ورزشی آن‌ها در این مقطع، تقسیم خواهد شد.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا پس از اطلاع از این موضوع مخالفت خود را اعلام کردند و مدعی شدند که عقد این قرارداد آینده باشگاه‌ها در گرو این شرکت خواهد بود.
حالا رئال مادرید به صورت رسمی و با نشر بیانیه‌ای اعلام کرده است که علیه لالیگا شکایت خواهد کرد.
در بیانیه‌ این باشگاه آمده است:" هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید در جلسه‌ای که امروز ساعت 11 برگزار شد، به این نتیجه رسید که علیه رییس لالیگا خاویر تباس و  خاویر دجیم گویارو، مسئول CVC و همچنین دیگر اعضای شرکت  CVC،  اقدام حقوقی، و قانونی انجام دهد. همچنین هیئت مدیره تصمیم گرفته تا اقدامات قانونی در رابطه با باطل کردن هر نوع توافق با لالیگا که در تاریخ 12 آگوست 2021 بین لالیگا و CVC صورت گرفت، انجام دهد."

لالیگا تا حالا در این مورد چیز نگفته است اما به نظر می‌رسد که در صورت عدم توافق رئال مادرید و بارسلونا، قادر با امضأ این قرارداد با CVC نخواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала