Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید یونایتد بالاخره آفتابی شد + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
رافائل واران که چند هفته قبل به منچستریونایتد پیوسته بود، در تست‌های پزشکی این تیم حضور یافت و می‌تواند با آغاز لیگ برتر در صورت آمادگی کامل در ترکیب این تیم قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد چند هفته قبل خبر از توافق 41 میلیون پوندی با رئال مادرید برسر انتقال رافائل واران به جمع شیاطین سرخ داد و خبر رسمی این انتقال را نیز بر روی ویب‌سایت رسمی خود نشر کرد.

واران اما در شهر منچستر برای بستن قرارداد و انجام تست‌های پزشکی حاضر نشد تا پرسش‌های زیادی در مورد وی خلق و هواداران یونایتد نگران شوند.

این باشگاه اما اعلام کرد که واران مشکل ویزا دارد و با حل شدن این مشکل وی رسمیات را برای پیوستن به این باشگاه انجام خواهد داد.

مدافع فرانسوی که پنجشنبه به منچستر سفر کرده بود و قرنطینه بود، بالاخره امروز به آفتابی شد و در تست‌های پزشکی منچستریونایتد اشتراک کرد.

وی قرار است فردا قرارداد خودش را با این باشگاه به امضأ برساند و شنبه شب در دیدار برابر لیدز یونایتد رسماً به هواداران معارفه شود.

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که وی در این دیدار بازی نیز خواهد کرد اما برخی دیگر با توجه به این که واران تا حالا یک جلسه تمرینی با تیم نداشته است، حضور وی را برابر لیدز بعید می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала