Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هوادران پی‌اس‌جی را ناامید کرد؛ لئو به پاریس نرفت

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
در حالی که هواداران پاریسن‌جرمن در مقابل فرودگاه پاریس منتظر حضور مسی بودند، این بازیکن به سمت پایتخت فرانسه پرواز نکرد و در حال حاضر در منزلش در کاتالونیا حضور دارد.

به گزارش اسپوتنیک، از شام روز گذشته خبرهایی مبنی بر حضور مسی در تست‌های پزشکی پاریسن‌جرمن به روز دوشنبه به نشر رسید و هواداران این تیم امروز چندین ساعت را در انتظار ستاره سابق بارسلونا، در مقابل فرودگاه پاریس سپری کردند.

مسی اما هنوز به توافقی با سران پی‌اس‌جی دست نیافته و تصمیم ندارد تا به سمت پاریس پرواز و در تست‌های پزشکی پاریسن‌جرمن اشتراک کند.

این خبر را فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در توییتر نشر کرده و مدعی‌ست که لیونل مسی در حال حاضر در بارسلونا و در خانه اش با خانواده‌اش است.

رومانو همچنان گفته است که پدر مسی و دیگر وکلایش هنوز در حال بررسی پیشنهاد پاریسن‌جرمن که روز گذشته دریافت کردند، هستند و قرار نیست به این زودی‌ها به آن پاسخ دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала