قیمت بیت‌کوین افزایش یافت

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت بیت‌کوین افزایش یافت
قیمت بیت‌کوین افزایش یافت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
در معاملات دوشنبه به دنبال تداوم مباحثات سناتورهای آمریکایی در مورد جزئیات مربوط به رمزارزها در لایحه بودجه زیرساختی امریکایی، قیمت بیت‌کوین، افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت بیت‌کوین، مهم‌ترین رمزارز جهان، در معاملات دوشنبه به دنبال تداوم مباحثات سناتورهای امریکایی در مورد جزئیات مربوط به رمزارزها در لایحه بودجه زیرساختی امریکا، جهش کرد و از ۴۶ هزار دالر فراتر رفت.

بیت کوین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
بیت کوین آینده دردناک در پیشرو دارد

قیمت بیت‌کوین برای ساعاتی به ۴۶,۰۵۰.۶۱ دالر رسید که این بالاترین قیمت آن از ۱۶ می تا کنون است که در آن به قیمت ۴۹,۷۷۰.۳۳ دالر دست یافته بود.
قیمت بیت‌کوین در زمان این گزارش به ۴۵,۷۹۰ دالر رسیده بود که همچنان ۴.۹۲ درصد از قیمت دیروز بالاتر است.
مجلس سنای امریکا شنبه شب رأی گیری در مورد لایحه چند تریلیون دالری بودجه زیرساختی این کشور را تا روز سه‌شنبه به تعویق انداخت تا جزئیات مربوط به اخذ مالیات از رمزارزها که در این لایحه دیده شده، بیشتر مورد بحث قرار بگیرد.
طی بیش از 100 روز گذشته، بازار رمزارزها روزهای پرتلاطمی را سپری کرده و هنوز هم مشخص نیست سرنوشت این بازار به چه سمتی خواهد رفت. در حالیکه صحبت از بیت‌کوین 100 هزار دالری می‌شد، قیمت این رمزارز به کمتر از 30 هزار دالر هم رسید و قیمت‌های 24 هزار دالر و حتی پایین‌تر از 20 هزار دالر نیز از سوی برخی تحلیلگران مطرح شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала