Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید علاقه بایرن مونیخ به ارلینگ‌ هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
حسن سالی‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تایید کرد که این باشگاه علاقه‌مند به جذب ارلینگ هالند مهاجم بروسیا دورتموند است.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ که در جذب ستاره‌ها و پدیده‌های دورتمند مهارت خاصی دارد و معمولا ستاره های این تیم را جذب می‌کند، حالا به جذب ارلینگ هالند، مهاجم نروژی این تیم علاقه‌مند شده است.

 این موضوع را حسن سالی‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تایید کرد و اظهار داشت همه باشگاه‌ها آرزوی داشتن چنین مهاجم گلزن را دارند.

 او به کانال تلویزیونی آلمانی Sport1 گفت:" هالند یک بازیکن بسیار خوب و برتر است که احتمالاً همه‌ی دنیا او را می‌خواهند. البته ما نیز به دنبال او هستیم. اگر به دنبال او نباشیم، در این صورت کار ما کاملا غیر حرفه‌ای‌ خواهد بود".

 هالند بند آزادسازی 68 میلیون پوندی دارد که از تابستان آینده فعال می‌شود اما گزارش شده است که دورتموند از هر تیمی که به دنبال جذب او است 150 میلیون پوند طلب می‌کند.

 بایرن در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده است که قرارداد لواندوفسکی مهاجم پولندی و 32 ساله این تیم در ماه جون 2022، به پایان می‌رسد و تا هنوز وی برای تمدید آماده نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала