Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و هر سرمربی‌ای رویای هدایتش را دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجنتینی پاری سن جرمن درباره پیوستن لیونل مسی به این باشگاه اذعان کرد که هر سرمربی رویای داشتن فوق ستاره‌ها را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روز جمعه، لیونل مسی پس از گذشت بیست و یک سال، به صورت رسمی بارسلونا را ترک کرد و کاتالان‌ها اعلام کردند که توانایی تمدید قرارداد این فوق ستاره آرجنتینی را برای فصل 2021-22 ندارند تا مسی در فصل آینده در جایی به غیر از نیوکمپ بازی کند. 

به نقل از سایت گل، پاری سن جرمن مقصد احتمالی لیونل مسی است. آن‌ها در تلاش هستند که برنده شش توپ طلا را بدون از دست دادن کیلیان امباپه به پارک دو پرنس بیاورند.

حالا پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام پس از پیروزی 2-1 تیمش برابر تروا در لیگ فرانسه گفت: "مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و هر سرمربی رویای داشتن چنین بازیکنانی را دارد."

پوچتینو همچنین درباره تاثیر اخبار و شایعات مسی روی بازیکنانش گفت: "آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند. امروزه شبکه‌های مجازی دسترسی و اطلاعات زیادی به همه افراد می‌دهند و ما نیز از همان شبکه‌ها مطلع شدیم که مسی در بارسلونا ادامه نمی‌دهد. من ایمان دارم که بازیکنانم، حرفه‌ای هستند و اخبار راجع به لیونل مسی را به فراموشی سپرده‌اند. با این حال ما تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی متمرکز هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала