Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت دو ستاره ارزشمند سیتی در جام خیریه انگلیس

© REUTERS / Gareth CopleyManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تایید کرد که کوین دی‌بروینه و فیل فودن برای مدتی در تمرینات این تیم حضور نخواهند داشت و دیدار جام خیریه را نیز از دست خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است امشب دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه ومبلی، دیدار جام خیریه انگلیس را برگزار و هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا این جام ارزشمند را کسب کنند.

FILE - In this Wednesday, May 19, 2021 file photo, Aston Villa's Jack Grealish looks on during the English Premier League soccer match between Tottenham Hotspur and Aston Villa at the Tottenham Hotspur Stadium in London. Premier League champion Manchester City has broken the British transfer record to sign midfielder Jack Grealish from Aston Villa. City reportedly paid a transfer fee of 100 million pounds ($139 million) — the most ever by a Premier League club. The 25-year-old Grealish signed a six-year contract. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
ورزش
حضور گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در تمرینات سیتی+عکس

در آستانۀ این دیدار مهم پپ گواردیولا سرمربی ستیزن‌ها از غیبت دو ستاره ارزشمند تیمش در این دیدار خبر داد و اظهار داشت که فیل فودن و کوین دی‌بروینه برای مدتی از میادین سبز دور خواهند بود.

وی در کنفرانس خبری قبل از برگزاری این دیدار گفت:" فیل مدتی از میادین دور خواهد بود، مصدومیت او اندکی پیچیده‌ است و باید مراقب وی باشیم. همین‌طور کوین هنوز مصدوم است و فکر می‌کنم او کمی زودتر بر گردد. اما هر دو برای مدت از میادین دور خواهند بود".

دی‌بروینه قبل از آغاز رقابت‌هایی یورو و در فینال لیگ قهرمانان اروپا، مصدوم شده بود و با مصدومیت برای بلجیم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به میدان رفت. فودن نیز در جریان یورو مصدوم شد و هنوز قادر به حضور در میادین نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала