Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌ها به جدایی مسی از بارسلونا؛ به عنوان یک کودک آمدی و به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رفتی

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
آنسو فاتی، ژاوی هرناندز و سرخیو بوسکتس به رفتن مسی از بارسلونا واکنش نشان داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا به خانه لیونل مسی کاپیتان اول سابق بارسلونا رفت و رسما در صفحه شخصی اینستاگرام خود از لیونل مسی دوست خود خداحافظی کرد.

سرخیو بوسکتس اولین بازیکن تیم بارسلونا است که به صورت رسمی از لیونل مسی خداحافظی کرد. پیش از این کارلس پویول و پاتریک کلایورت هم از لیونل مسیخداحافظی کردند.

سرخیو بوسکتس در اینستاگرام اینگونه نوشت:

"هنوز هم سخت است که همه چیز را هضم کنیم و اینکه بدانیم این موضوع چه قدر سخت بوده است ، من فقط می خواهم از تو تشکر کنم به خاطر آن چه که برای باشگاه انجام دادی و به دلیل این که اجازه دادی تو را همراهی کنیم خصوصا در مورد رفتاری که با من داشتی.

تو به عنوان یک بچه به بارسلونا آمدی و بهترین بازیکن تاریخ شدی و این باشگاه را به درجه ای از رشد رساندی که شایسته آن بود و تاریخ را به طور کامل و مجزا ساختی. 

من همیشه می توانم بگویم که با تو بازی کردم و لحظات زیادی را با تو به اشتراک گذاشتم که بیشتر آن ها خوب بود و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که در کنار تو رشد کردم و 13 فصل لذت بردم.

فراتر از همه این ها من در دوستی ای که این سال ها ایجاد شد خواهم ماند. دلم برای تو بسیار تنگ خواهد شد.من فقط می توانم بهترین ها را برای تو و خانواده ات آرزو کنم ، زیرا شما شایسته آن هستید."

View this post on Instagram

A post shared by Sergio Busquets (@5sergiob)

در همین حال ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا هم مانند کارلس پویول و سرخیو بوسکتس در صفحه شخصی اینستگرام خود با انتشار متنی کوتاه از هم بازی قدیمی خود لیونل مسی خداحافظی کرد.

ژاوی سال های زیادی از لاماسیا تا تیم بزرگسالان با لیونل مسی هم بازی بود و اکنون از آن نسل طلایی تنها سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه در بارسلونا باقی مانده اند.

ژاوی هرناندز نوشت:

"به عنوان یک بارسایی، همکار و دوست من فقط می توانم از تو به خاطر همه چیزهایی که طی این سال ها به ما دادی ، تشکر کنم. هز کاری که می خواهی انجام دهی ، برای تو بهترین آروزها را خواهم داشت."

View this post on Instagram

A post shared by Xavi Hernández (@xavi)

 آنسو فاتی ستاره جوان لاماسیا هم در صفحه شخصی خود از لیونل مسی به صورت رسمی خداحافظی کرد.

 آنسو فاتی ستاره لاماسیا که همواره از زمان ظهور از توضیه های مسی بهره مند بود با او خداحافظی احساسی در اینستاگرام داشت.

 فاتی در صفحه رسمی خود اینگونه نوشت:

"همه پسر های لاماسیا آرزوی رویای بازی در کنار شما را دارند. من احساس می کنم بسیار خوش شانس هستم که این کار را انجام دادم. می خواستم از شما به دلیل محبت هایتان و چیزهایی که به من آموختید ، تشکر کنم. من و خانواده ام همیشه سپاسگزار شما خواهیم بود. بهترین ها را برایتان آرزو دارم."

View this post on Instagram

A post shared by Ansu Fati (@ansufati)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала