Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به پی‌اس‌جی بیا؛ شماره‌ 10 تقدیم تو!

© AP Photo / Lynne Sladkyمسی و نیمار
مسی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پاریسن جرمن برای پیوستن یار سابق به تیمش، شماره 10 را به او واگذار خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش فابریتزیو رومانو، پاری سن ژرمن مطمئن است که می تواند با یک قرارداد مناسب از نظر ساختاری برای جذب لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا اقدام کند و نهایتا رویای این باشگاه به حقیقت تبدیل شود.

سران پاریسی هم اکنون روی قرارداد مسی کار می کنند و نیمار هم برای هم بازی شدن مجدد با دوست صمیمی خود فشار وارد می کند. ال موندو و فوت مرکاتو گزارش داده اند که نیمار حتی شماره 10 پاریس هم به مسی پیشنهاد داده است.

البته مسی با این پیشنهاد مخالفت کرده است، اما در صورت پیوستن بازیکنان PSG او را مجبور به پوشدن این پیراهن خواهند کرد. منبع ال موندو اشاره دارد که پاریس می خواهد علاوه بر امضای قرارداد با مسی با امباپه هم تمدید کند.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پی اس جی بیان کرد:” خرید مسی به این معنی نیست که امباپه از پی اس جی می رود.”

در حالی که به نظر می رسد مسی در یک قدمی پیوستن به پی اس جی دارد، پوچتینو افزود:”می دانیم که دیروز چه اتفاقی در مورد مسی و بارسلونا رخ داد اما فقط روی غلبه بر ترویس  تمرکز داریم. ناصر و لئوناردو سخت تلاش می کنند تا کیفیت تیم را بهبود ببخشند. همه گزینه ها را با دقت بررسی می کنیم و مسی هم یکی از آنهاست. اگر خبری باشد به زودی به شما اطلاع می دهیم.”

این موضوع از نظر اقتصادی بسیار پیچیده است، اما پاریسی ها روی این موضوع کار می کنند. امکان فروختن امباپه به رئال مادرید و امضای قرارداد با مسی هم رد نمی شود. متئو مورتو هم تایید کرده است که منچستر سیتی از رقابت برای جذب مسی خارج است و پاریسی ها در این رقابت حضور دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала