Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات جدی مستقیم پی‌اس‌جی با مسی

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن به طور مستقیم مذاکراتش با لیونل مسی را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی این تیم پس از 17 رسما از این باشگاه جدا شد.

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
پایان یک عشق طولانی؛ حتا خود مسی هم تعجب کرده است!

در همین رابطه، فابیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای اسپورت در صحفه توییتر خود نوشته که مذاکرات مستقیم پی‌اس‌جی با مسی برای پیوستن این فوق ستاره به جمع پاریسی ها آغاز شده‌ است.

ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن که مدت ها است به دنبال لئونل مسی است دقایقی پیش اولین تماس ها را برای شروع مذاکرات با لئو را کلید زده است.

گفته می‌شود که پاری‌سن‌جرمن به شدت خواهان جذب لئو مسی است و برای این انتقال اکنون حاضر به فروش کیلیان ام باپه به رئال مادرید است.

پی‌اس‌جی قبل از جذب مسی به فروش یک بازیکن مهم یا چند بازیکن لیست مازاد خود نیاز دارد؛ شرط مهمی که می توان با انجام آن به پیشرفت در پروسه جذب دارنده 6 توپ طلا امیدوار بود.

آنها در حال بررسی راه حل هایی با شرکای تجاری هستند تا فرصت ها را به حداکثر برسانند. پی‌اس‌جی مطمئن است که هزینه بالای جذب مسی با درآمد هنگفتی که او برای این باشگاه و همچنین برای لیگ فرانسه ایجاد می کند، جبران می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала