Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار جالب پی‌اس‌جی برای جذب پوگبا

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
به نظر می رسد که پاری سن ژرمن قصد ندارد در این تابستان بیخیال پل پوگبا شود و همچنان می خواهد برای جذب این بازیکن تلاش کرده و شانس خود را برای آوردن این هافبک فرانسوی به پاریس امتحان کند.

به گزارش اسپوتنیک، اواسط فصل گذشته بود که پل پوگبا و وکیل معروف او یعنی مینو رایولا اعلام کردند که این فصل آخرین فصل حضور پوگبا در منچستر یونایتد است که البته با پایان فصل به نظر می رسد که نظر آن ها تغییر کرده است و پوگبا به طور جدی قصدی برای جدایی از منچستر یونایتد ندارد.

اما بازیکنی مثل پل پوگبا همواره مشتری های خود را دارد و تیم هایی هستند که علاقه‌مند به جذب او باشند. یکی از این تیم ها پاریسن ژرمن است که اکنون یک استراتژی ویژه برای جذب پوگبا در این تابستان ترتیب دیده است.

به گفته روزنامه لپاریسین، پی اس جی میخواهد پوگبا را با کم ترین هزینه ی ممکن جذب کند و مدیریت پاریسن ژرمن صبر خواهد کرد تا منچستریونایتد رقم درخواستی خود را برای پوگبا کاهش دهد.

این اتفاق بدین صورت رخ خواهد داد که پی اس جی تا آخرین روز نقل و انتقالات برای جذب پوگبا صبر خواهد کرد و با عجله در این مورد رفتار نخواهد کرد تا بلکه بتواند قیمت هافبک فرانسوی را کاهش دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала