یک کشته و چند زخمی در نتیجه تیراندازی در نزدیکی پنتاگون

© AFP 2023 / Saul Loeb یک کشته و چند زخمی در نتیجه تیراندازی در نزدیکی پنتاگون
یک کشته و چند زخمی در نتیجه تیراندازی در نزدیکی پنتاگون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
یک رسانه ای امریکایی امروز سه شنبه اعلام کرد، که در نتیجه تیراندازی در اطراف پنتاگون چند تن زخمی شدند و یک نفر کشته شدند.

تیراندازی در برابر ساختمان پنتاگون/ زخمی شدن چند نفر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
تیراندازی در برابر ساختمان پنتاگون/ زخمی شدن چند نفر
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی "دبلیو دی وی ام" اعلام کرد: "یک مقام رسمی از کشته شدن یکتن و زخمی شدن چند تن در این حادثه خبر داد".

 Citizstringer.com به نقل از ارتباطات رادیویی از نیروهای امدادی محلی نوشت: دست کم یک نفر در تیراندازی در مرکز حمل و نقل در نزدیکی ساختمان پنتاگون کشته و دو نفر زخمی شدند.
به گزارش وب سایت پولیتیکو، متخلفی که اقدام به تیراندازی کرده بود در بیرون از محوطه پنتاگون از سوی نیروهای امنیتی کشته شده است.

پس از پایان این رویداد، ساختمان پنتاگون دوباره گشوده شد، اما مقام ها از شهروندان خواستند تا از گشت و گذار در این منطقه خودداری کنند. 

یادآوری می کنیم، که دفتر امنیت پنتاگون پیشتر اعلام کرده بود که سرویس امنیتی، ساختمان پنتاگون را به دلیل حادثه ای در نزدیکی ایستگاه مترو وزارت دفاع امریکا رخ داده، مسدود کرده است.

این حادثه در بیرون ساختمان وزارت دفاع امریکا، در کنار سکویی در ایستگاه مترو مجاور رخ داد. به دلیل این حادثه، ساختمان بسته شده است و کارکنان اجازه بیرون شدن از ساختمان را ندارند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала