Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار رسانه فرانسوی به رئال؛ امباپه در پی‌اس‌جی می‌ماند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
لوپاریزین نشریه نزدیک به باشگاه پاریسن‌جرمن، امروز اعلام کرد که کلیان امباپه فقط به پی‌اس‌جی فکر می‌کند و قطعاً در این تیم می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد امباپه با پاریسن‌جرمن در ماه جون 2022 به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه لوس بلانکوس در خط حمله نیاز به قدرت بیشتری دارد، او بارها و بارها با انتقال به رئال مادرید در ارتباط بوده است.

امروز اما نشریه لوپاریزین که نشریه نزدیک به باشگاه پاریسن‌جرمن است، اعلام کرد که کلیان امباپه فقط به پی‌اس‌جی فکر می‌کند و قطعاً در این تیم می‌ماند.

این نشریه در مورد ستاره فرانسوی نوشت:" رقابت‌های یورو 2020 تمام شد و امباپه تمام تمرکزش روی پی‌اس‌جی خواهد بود. برای کسانی که به این درک نرسیده‌اند و به خصوص برای اسپانیایی‌ها می نویسیم، امباپه فصل پیش رو در پی‌ا‌س‌جی خواهد ماند".

این نشریه در حالی این خبر را منتشر کرده است که رئال مادرید به امید جذب امباپه تا حالا خریدی نداشته و امیدوار است تا قبل از پایان پنجره نقل‌وانتقالات این بازیکن جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала