Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های منچستریونایتد برای جانشینی پل پوگبا

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
در صورت خروج پوگبا از منچستریونایتد، باشگاه انگلیسی سه جانشنین برای هافبک فرانسوی‌اش در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا که وارد سال پایانی قراردادش با باشگاه منچستریونایتد شده، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و گفته می‌شود او در این تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
خوش‌حالی پوگبا با خرید جدید منچستریونایتد + عکس

این در حالی است که او به امضای قرارداد جدید با منچستریونایتد هم تن نداده است. گفته می شود در صورت خروج پل پوگبا از منچستر یونایتد در تابستان امسال، این باشگاه سه جانشین ایده آل برای مرد فرانسوی در نظر گرفته است.

در همین رابطه، نشریه ESPN خبر داده که باشگاه منچستریونایتد برای یافتن جانشین برای این بازیکن فرانسوی، یک راه حل بدین ترتیب اندیشیده است که اگر پوگبا راهی پی‌اس‌جی شود، اولگنار سولشر می‌خواهد با یکی از گزینه‌هایی مانند اداردو کاماوینگا از رن، سائول نیگس از اتلتیکو مادرید یا روبن نوس از ولورهمپتون قرارداد ببندد.

پیش از هر گونه اقدام رسمی باشگاه پاری‌سن‌جرمن به منظور جذب پل پوگبا، یونایتد ممکن است برای فروش این بازیکن ملی پوش در هفته های آینده تحت فشار قرار گیرد و در صورت نهایی شدن این انتقال، یک جای خالی در خط میانی این تیم باقی بماند و همین موضوع، باعث ایجاد اختلال در افکار تاکتیکی اوله گونر سولشر شود.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
ورزش
رئال واران را با پوگبا عوض نکرد، به این دلیل...

با این حال، تصور می شود که لیورپول حاضر است با پیشنهادی چهل و یک میلیون پوندی برای سائول، اتلتیکو را محک بزند؛ ضمن این که منچستری ها بر این باورند که کاماوینگا، انتقال به لالیگای اسپانیا را ترجیح خواهد داد.

در این میان البته رئال مادرید نیز پیش از این به دنبال جذب پل پوگبای فرانسوی بوده و گفته می شود فلورنتینو پرز، رئیس کهکشانی ها هنوز امیدوار است که بتواند این بازیکن سابق یوونتوس را به سانتیاگو برنابئو منتقل کند.

او تاکنون در 199 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار 38 گل‌زده را از خود برجای گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала