Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی سیتی در جذب گریلیش؛ ستاره استون ویلا تمدید می‌کند

© AP PhotoAston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019
Aston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو مدعی شده که جک گریلیش هافبک استون ویلا راهی منچسترسیتی نخواهد شد و بزودی قرارداد خودش را با این باشگاه تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، از آغاز پنجره‌ نقل‌وانتقالات، منچسترسیتی به دنبال جذب جک گریلیش هافبک استون ویلا بود و مذاکرات طرفین پیشرفت بسیار خوبی داشت.

رسانه‌های انگلیسی روز گذشته اعلام کردند که دو طرف با مبلغ 100 میلیون یورو برای این انتقال به توافق نهایی دست یافته اند و احتمال دارد بزودی این انتقال نهایی شود.

امروز اما گزارش‌های حاکی از عدم پیوستن گریلیش به سیتی است و گفته می‌شود که این بازیکن قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.

براساس گزارش سان، باشگاه استون ویلا تصمیم دارد با ارائه پیشنهاد  200 هزار پوند دستمزد در هفته قرارداد ستاره تیم شان را تمدید و این بازیکن را برای چندین سال تمدید کند.

این خبر را فابریزیو رومانو نیز تایید می‌کند و مدعی است در صورتی که سیتی طی یک هفته قناعت استون ویلا را برای جذب گریلیش کسب نکند، این بازیکن به مذاکرات سرعت خواهد بخشید و قراردادش را تمدید خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала