Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جدید بارسا: قول می‌دهم بهترین باشم

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
امرسون رویال دفاع راست و برازیلی که خرید مشترک بارسلونا و رئال بتیس بود، امشب رسما قرارداد خود را با بارسلونا امضا رساند و مراسم معارفه‌اش انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل باشگاه بارسلونا امرسون رویال را که خرید مشترک این باشگاه با رئال بتیس بود،  با پرداخت 9 میلیون یورو به صورت کامل جذب کرد و قرار شد وی پس از رقابت‌های کوپا آمریکا قرارداد خودش را امضأ کند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
امرسون به بارسا آمد اما از مسی چه خبر؟ + عکس

این بازیکن امروز و پس از پایان تعطیلاتش، در باشگاه بارسلونا حاضر شد و ضمن امضأ قرارداد سه ساله به هواداران نیز معرفی شد.

امرسون پیش از مراسم معارفه اولین تمرین خود را نیز همراه فیلیپه کوتینیو و سرخیو آگوئرو در کمپ خوان گمپر انجام داد و سپس در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد آینده‌اش صحبت کرد.

وی گفت:" اینجا بودن در بارسلونا بسیار لذت بخش است زیرا همیشه می گفتم رویای من بازی برای بارسا است. من می‌خواهم به همه قول بدهم که در زمین بهترین تلاشم را بکنم. من می‌دانم اینجا بودن چقدر سخت است و از فرصت هایی که به من داده شده است استفاده خواهم کرد".

امرسون در حالی به بارسلونا می‌پیوندد که این باشگاه در حال حاضر روبرتو و سرجینیو دست را دارد و این بازیکن برازیلی کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала