Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش لیورپول و تاتنهام برای جذب وینگر سرعتی گرگ‌ها

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
دو باشگاه لیورپول و تاتنهام تلاش دارند تا آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی ولورهمپتون را در پنچره نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، آداما ترائوره سه فصل است که در ولورهمپتون حضور دارد و درخشش بسیار خوبی نیز در ترکیب این تیم داشته است. این وینگر اسپانیایی اما با جدایی نونو اسپریتو پرتگالی از ولوز، به دنبال جدایی است و به نظر می‌رسد که آینده خود را در مولینوکس نمی‌بیند.

از سویی هم سران ولوز برای خروج از بحران مالی در اندیشه فروش این بازیکن با مبلغ 45 میلیون یورو اند و به باشگاه‌هایی که خواهان آداما اند، این موضوع را بیان کرده اند.

در همین حال دیلی میل گزارش داده است که دو باشگاه لیورپول و تاتنهام در تلاش اند تا این بازیکن قدرتی و سرعتی را به خدمت بگیرند و بزودی مذاکرات شان را برای جذب وی اقدام خواهند کرد.

تاتنهام به دلیل درخواست نونو اسپریتو، سرمربی سابق آداما که در حال حاضر سرمربی این تیم است،  به دنبال این بازیکن می‌باشد و می‌خواهد وی را جایگزین گرت بیل کند که با پایان قرارداد قرضی‌اش به رئال مادرید بازگشت.

لیورپول نیز نگران جدایی مانه و صلاح است و می‌خواهد از قبل جایگزین این بازیکنان را به خدمت بگیرد تا در آینده به مشکلی مواجه نشوند.

دو باشگاه در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده اند که شایعه بازگشت وی به بارسلونا، تیم سابقش نیز شنیده می‌شود و رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که لاپورتا خواهان بازگرداندن این محصول آکادمی لاماسیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала