Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف سیتی از جذب کین در صورت نهایی شدن انتقال گریلیش

© REUTERS / JOHN SIBLEYSoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
منچسترسیتی در صورتی که موفق به جذب جک گریلیش از استون ویلا شود، از جذب هری کین منصرف خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، از آغاز پنجره‌ نقل‌وانتقالات، منچسترسیتی به دنبال جذب جک گریلیش هافبک استون ویلا و هری کین مهاجم تاتنهام است و تلاش دارد تا این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

هری کین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
غیبت قطعی هری کین در نخستین دیدار تاتنهام در فصل جدید

مذاکرات سیتی با استون ویلا به خوبی پیش رفته است و گزارش‌ها می‌رساند که دو طرف با مبلغ 100 میلیون یورو برای این انتقال به توافق نهایی دست یافته اند و احتمال دارد بزودی این انتقال نهایی شود.

تاتنهام اما مخالف جدایی کین است و مذاکرات سیتی با این باشگاه نتایج مطلوبی نداشته است و به نظر نمی‌رسد که سیتیزن‌ها موفق به جذب مهاجم انگلیسی شوند.

در همین حال برخی منابع مدعی اند که در صورت جذب گریلیش، سیتی از جذب کین منصرف خواهد شد زیرا بودیجه لازم برای جذب کاپیتان سه شیرها را ندارد.

براساس گزارش منچستر ایونینگ، سیتی تصور می‌کرد که با فروش محرز، استرلینگ، برناردو سیلوا و چند بازیکن دیگر می‌تواند هزینه جذب کین را مهیا سازد اما این بازیکنان پیشنهاد قابل توجه ندارد و سران سیتیزن‌ها آماده نیستند تا این بازیکنان را با پول کمتر به فروش برسانند.

این در حالی‌ست که پپ هنوز جایگزین آگوئرو را پیدا نکرده و با توجه به شرایط کنونی، به دنبال جذب گزینه‌های ارزان‌تر همانند دنی اینگز خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала