Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق جالب در المپیک 2020 توکیو؛ یک مدال طلا برای دو ورزشکار

© REUTERS / Eugene Hoshiko/Pool Фигуры талисманов Летней Олимпиады в Токио Miraitowa и Someity во время мероприятие по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио
Фигуры талисманов Летней Олимпиады в Токио Miraitowa и Someity во время мероприятие по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
جان‌مارکو تامبری از ایتالیا و موتاز عیسی ابراهیم از قطر به صورت مشترک موفق به کسب مدال طلای پرش ارتفاع رقابت‌های المپیک توکیو شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های المپیک 2020 توکیو و ساعتی قبل رقابت‌های پرش ارتفاع مردان برگزار شد که در نهایت مدال طلای این رقابت‌ها به صورت مشترک به ورزشکار ایتالیایی و قطری رسید.

در رقابت پرش ارتفاع جان‌مارکو تامبری از ایتالیا و موتاز عیسی ابراهیم از قطر موفق شدند پرش 2.37 متری را بدون اشتباه انجام دهند اما نتوانستند تا پرش 2.39 متر را درست انجام دهند و همین موضوع سبب شد تا مدال نقره در کار نباشد و هر دو ورزشکار به صورت مشترک صاحب گردن آویز طلا شوند.

مقام سوم این رقابت‌ها نیز به ماکسیم نداسکوف از کشور بلاروس رسید و هر سه ورزشکار در کنار هم جشن کسب مدال شان را با شادی برگزار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала