Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ تقابل یوونتوس با بارسا با حضور 3000 هوادار

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
بارسلونا اعلام کرده که قرار است جام خوان گامپر برابر یوونتوس در ورزشگاه یوهان کرایف با ظرفیت 3000 تماشاگر برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ جام خوان گامپر که بارسا معمولاً با آن هر فصل را شروع می کند، سرانجام در تاریخ 8 آگست در ورزشگاه یوهان کرایف مقابل یوونتوس برگزار می‌شود نه در نیوکمپ، از آنجا که حضور تماشاگران به خاطر موج پنجم کرونا از سوی دولت در مسابقات ورزشی حداکثر به 3000 نفر محدود است، این دیدار با حضور 3 هزار تماشاگر انجام می‌یابد. به همین ترتیب در همان روز (8 آگست)، تیم زنان بارسا برای اولین بار در جام گامپر بازی می‌کند و در بخش مردان بارسا برابر یوونتوس وارد مستطیل سبز خواهد شد.

پیش از این بارسا قصد داشت این دیدار را در نیوکمپ با حضور 20 درصد هواداران برگزار نماید که شامل 15 هزار هوادار می‌شود اما این دیدار کلاسیکو حالا در یوهان کرایف فقط با ظرفیت 3.000 تماشاگر برگزار می‌شود نه 20.000.

از طرف دیگر گفتگوهای بین دولت و هیئت مدیره باشگاه برای بازگشایی نیوکمپ برای عموم همچنان ادامه دارد. بارسا و دولت هنوز بدون تعیین درصد خاصی، کار خود را ادامه می‌دهند تا در 15 آگست و به مناسبت اولین بازی لالیگا که این تیم رئال سوسیداد را میزبانی می‌کند، نیوکمپ می‌تواند یک بار دیگر شاهد حضور مردم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала