Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود اسپانیا و مصر با عبور از حریفان نام آشنا

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
تیم ملی اسپانیا با کسب تساوی برابر آرجانتین و مصر با برتری برابر آسترالیا به دور بعد مسابقات صعود کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سومین دیدار از بازی‌های مرحله گروهی توکیو 2020 امروز انجام شد که از چارچوب گروه C تیم‌های ملی اسپانیا با آرجانتین و مصر با آسترالیا روبرو شدند.

در مهم‌ترین بازی اسپانیا در ورزشگاه سایتاما مقابل آرجانتینی قرار گرفت که به برتری سخت نیاز داشت اما در نهایت این بازی با حساب 1-1 به پایان رسید تا تیم امید آرجانتین حذف و لاروخا به مرحله بعد صعود نماید.

در این دیدار که نیمه اول آن بدون گل سپری شد، در 45 دقیقه دومی، اسپانیا مزد تلاش‌های پی هم خود را گرفت جایی که توانست در دقیقه 66 بازی میکل میرینو روی پاس قشنگ دنی اولمو یک گل پیش افتاد. تیم اسپانیا که خواست بازی را تا پایان در حفظ خود داشته باشد اما در دقیقه 87 فشار بی امان آرجانتین نتیجه داد و دروازه این تیم را توسط توماس بلمونته باز کرد و همه چیز به تساوی کشیده شد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تیم امید اسپانیا با تساوی امروز 5 امتیازی شده و با قرار گرفتن در صدرجدول و همچنان بدون شکست (دو تساوی و یک پیروزی) به دور بعد صعود نماید.

در دیگر دیدار جذاب از این گروه استرالیا با مصر روبرو شد. تیم فراعنه که در ته جدول قرار داشت به برتری شیرین و ارزشمند دو گله رسید تا با قرار گرفتن در رده دوم، راهی دور بعد شود.

در این دیدار یاسر انور (44) و عمار حمدی (85) دو گل مصر را زدند تا این تیم جواز صعود به دور بعد را بگیرد. این تیم 4 امتیازی شد و با ثبت یک شکست، یک تساوی و یک برتری راهی یک چهارم نهایی گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала