Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ واران به یونایتد پیوست + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی تایید کرد که رافائل واران را از باشگاه رئال مادرید به خدمت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد، پس از آن که جیدون سانچو را از دوتموند به خدمت گرفت، بر روی جذب واران متمرکز شد و چند دور مذاکرات جدی با رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی داشت.

دو باشگاه امروز به توافق نهایی دست یافتند و باشگاه رئال مادرید پذیرفت تا در عوض 34 میلیون پوند، مجوز جدایی واران را صادر کند.

یونایتد دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای خبر جذب واران را تایید کرد و اظهار داشت که مدافع فرانسوی برای عقد قرارداد فردا در انگلیس حاضر خواهد شد.

در بیانیه‌ای این باشگاه آمده است:" منچستر یونایتد با افتخار اعلام می کند که با باشگاه رئال مادرید برای انتقال رافائل واران، مدافع ملی پوش فرانسوی و قهرمانی جام جهانی، به شرط انجام شدن تست‌های پزشکی و توافق بر سر جزئیات شخصی با خود بازیکن به توافق رسیده است."

براساس گزارش گُل، ارزش این انتقال 34 میلیون پوند به اضافه 7 میلیون متغییرات است و در مجموع شیاطین سرخ 41 میلیون پوند به رئال مادرید خواهند پرداخت.

رئال مادرید مجبور است 1 میلیون از این پول را به باشگاه لنز که واران را از آن به خدمت گرفت بپردازد زیر در قرارداد او بندی وجود دارد که براساس آن در زمان جدایی مدافع فرانسوی مبلغ به باشگاه قدیمی او پرداخته شود.

رئال در حالی به جدایی مدافع خودش موافقت کرد که از قرارداد او تنها یک فصل باقی مانده بود و واران تمایل به تمدید نشان نداده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала