Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی بارسا برابر خیرونا در شب خاص دپای + عکس

© REUTERS / Pablo MoranoФутболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче
Футболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
بارسلونا که در بازی نخست پیش فصل برابر ناستیک به پیروزی رسیده بود، در دومین دیدار نیز موفق عمل کرد و خیرونا را شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب در دومین بازی دوستانۀ پیش فصل، در ورزشگاه یوهان کرایوف آرنا، میزبان خیرونای دسته دومی بود و موفق شد این تیم را نتیجه 1-3 شکست داده و به پیروزی برسد.

در این دیدار که ممفیس دپای خرید جدید و هالندی کاتالان‌ها نیز دقایقی به میدان رفت، بلوگرانا نمایش بسیار خوبی داشت و ستاره‌های جوان این تیم بار دیگر درخشیدند.

بارسا در این دیدار در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی به گُل رسید و جرارد پیکه موفق شد گُل نخست این دیدار را به نام خودش ثبت کند.

سه دقیقه بعد ری میناج که در دیدار برابر ناستیک هتریک کرده بود، موفق شد دومین گُل بارسا را وارد دروازه خیرونا کند. در دقیقه 42 خیرونا صاحب پنالتی شد و ساموئل سایز موفق شد دروازه بارسا را باز و اختلاف را کمتر کند.

بارسا اما در دقیقه 85 صاحب پنالتی دیگر شد و ممفیس دپای با گُل کردن این پنالتی نخستین گُل خود را در نخستین بازی با با پیراهن کاتالان‌ها به ثمر رساند تا شب خاصی را تجربه کند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بارسا موفق شد هر دو دیدار پیش فصل خود را در بارسلون برگزار شده بود، پیروزی شود.

بارسا پس از این پیروزی استراحت کوتاهی خواهد کرد و سپس راهی آلمان خواهد شد تا کمپ تمرینی خود را در این کشور برگزار و با اشتوتگارت نیز بازی دوستانه برگزار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала