Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن نمی‌تواند برای اینتر بازی کند مگر به یک شرط...

© REUTERS / JONATHAN NACKSTRANDDanimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi
Danimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
کریستین اریکسن دیگر در ایتالیا بازی نمی‌کند مگر این‌که دستگاه "دفیبریلاتور" وی برداشته شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتحادیه فوتبال ایتالیا اعلام کرده که کریستین اریکسن اجازه ندارد دوباره در اینترمیلان بازی کند مگر این‌که دستگاه دفیبریلاتور پس از ایست قلبی هنگام نصب بازی‌های ملی از او دور شود.

این بازیکن 29 ساله در 12 جون در دیدار اول دانمارک مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد و نیاز به درمان فوری CPR توسط پزشکان کنار زمین داشت. اریکسن در زمین به زندگی برگردانده شد اما باقی‌مانده دوران فوتبالی‌اش هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

پس از ایست قلبی وی تأیید شد که اریکسن اکنون یک دفیبریلاتور قلب و عروق قابل کاشت (ICD)  در قفسه سینه خود قرار داده تا اختلالات بعدی در ضربان قلب او را تنظیم کند.

اریکسن برای اینتر ایتالیا بازی می‌کند، کشوری که بازیکنان را در هر دو سطح آماتوری و حرفه‌ای از داشتن هرگونه ناهنجاری قلبی قابل توجه ممنوع می‌کند. و فرانچسکو براکونارو عضو کمیته علمی فنی FA ایتالیا، فاش کرد که فوتبالیست دانمارکی برای بازی در فوتبال ایتالیا باید دستگاه دفیبریلاتور را از بین ببرد، زیرا نشان خواهد داد که او دیگر از نظر قلبی مشکلی ندارد.

اریکسن پس از شش روز مداوا در بیمارستان، در 18 جون مرخص شد که شاهد مجهز شدن به ICD بود، دستگاهی که با سیم به قلب متصل می‌شود و برای تصحیح ریتم‌های نامنظم نبض الکتریکی می‌فرستد.

این فوتبالیست برای اولین بار از زمان سقوط در 2 جولای در ملاء عام عکس گرفت و به عنوان مهمان ویژه در فینال یورو 2020 در جولای همراه با شش پزشک پزشکی که جان او را نجات داد، حضور یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала