درگیری فیزیکی دو مقام سابق مولداوی در برنامه تلویزونی زنده + ویدئو

© Depositphotos.com / Leungchopanدرگیری فیزیکی دو مقام سابق مولداوی در برنامه تلویزونی زنده + ویدئو
درگیری فیزیکی دو مقام سابق مولداوی در برنامه تلویزونی زنده + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
معاون سابق وزیر امور داخله مولداوی در یک برنامه لایف تلویزونی با مشاور سابق رئیس جمهور درگیر شد.

به گزاش اسپوتنیک، گنادی کوزووانی معاون سابق  وزیرامور داخله مولداوی، و سرگیو توفیلات، مشاور سابق مایا ساندو، رئیس جمهور این کشوردر یک برنامه تلویزیونی با یکدیگر درگیر شدند. در پی این حادثه معاون سابق وزارت داخله از از هوش رفت، او به کمک پزشکان نیاز پیدا کرد.

از سیاستمداران دعوت شده بود تا به عنوان کارشناس در برنامه در شبکه تلویزونی Jurnal TV شرکت کنند. در جریان این برنامه که به گونه مستقیم پخش می‌شد؛ آنها به حملات لفظی پرداخته و همدیگر را توهین کردند. معاون سابق وزیر داخله حریف خود را تحقیر کرد و گیلاس آب را بر روی او پاشید، در پاسخ حریف چندین مشت بر او حواله کرد که او را از پا درآورد.

رئیس حزب لیبرال ملداوی که او نیز از شرکت کنندگان این برنامه بود با نشر نوار ویدیویی از این حادثه در توییتر نوشت: زمانی که به روی شما آب می‌پاشند، شما نیز می‌توانید با همان روش پاسخ دهید، اما نه با مشت... به ویژه هنگامی که در یک برنامه مستقیم در پرده تلویزون هستید.

تنظیم کنندگان برنامه وادار شدند به آمبولانس زنگ بزنند وآقای کوزووانی کمک پزشکی دریافت کرد.

پس ازاین اتفاق گرداننده این برنامه نیز عکسی ازاین دو سیاستمدار را منتشر کرد که دست یکدیگر را به علامت آشتی می‌فشردند. او نوشت: آنها اختلافات خود را حل کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала