Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی یوونتوس در مورد رونالدو مشخص شد

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد کریستیانو رونالدو را با مائورو ایکاردی معاوضه کند و این بازیکن را به پاریسی‌ها پیشنهاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که رابطه سرد وی با ماسیملیانو آلگری سرمربی جدید بانوی پیر سبب خواهد شد این قرارداد به پایان نرسد و فوق ستاره برازیلی تورین را ترک کند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
پست شک برانگیز رونالدو؛ روز تصمیم گیری

از سویی هم دستمزد این بازیکن بسیار هنگفت است و سران یوونتوس قصد دارند تا رونالدو را به باشگاه دیگری بفروشند تا در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن از لحاظ مالی نیز ضرر نکنند.

در همین حال نشریه اکیپ فرانسه گزارش داده است که باشگاه یوونتوس قصد دارد کریستیانو رونالدو را با مائورو ایکاردی معاوضه کند و این بازیکن را به پاریسی‌ها پیشنهاد داده است.

یوونتوس از چند فصل قبل به ستاره آرجانتینی علاقه‌مند است و این بازیکن 28 ساله را بهترین گزینه برای تقویت خط حمله خودش می‌داند.

براساس این گزارش نماینده رونالدو بزودی مذاکرات را با پاریسن‌جرمن آغاز خواهد کرد و در صورتی که طرفین به توافق دست یابند، این انتقال انجام خواهد شد.

این شایعات در حالی اوج گرفته است که رییس باشگاه پاریسن‌جرمن رویای حضور مسی و رونالدو را در سر دارد و با این فرصت طلایی می‌تواند بخشی از رویایش را برآورده سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала