Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری دیدار افتتاحیه بوندسلیگا، با حضور 23 هزار تماشاگر

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
قرار است 23 هزار تماشاگر، دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگای آلمان قرار است از تاریخ 13 آگِست(22 اسد) آغاز شود و 18 تیم حاضر در این مسابقات با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
ورزش
پایان بوندسلیگا با همان قصه تکراری؛ بایرن مونیخ در شب وداع با یاران جشن گرفت+عکس و ویدیو

دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها میان دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ برگزار خواهد و به نظر می‌رسد که حضور تماشاگران در این دیدار قطعی است زیرا 23 هزار تکت برای فروش گذاشته شده است.
این تکت‌ها بر اساس اعلام دولت آلمان که به باشگاه‌ها اجازه حضور 25 هزار تماشاگر را داده است‌ به فروش گذاشته شده و هواداران می‌تواند با رعایت قواعد صحی بازی‌ تیم مورد علاقه شان را از نزدیک تماشا کنند.
به این ترتیب دیگر شاهد بازی‌های رقابت‌های بوندسلیگا در سکوت نخواهیم بود و قرار است با آغاز فصل جدید هواداران پُر شور و متعصب در ورزشگاه‌ها حاضر شوند و جو سنگینی را برای رقبأی تیم‌های مورد علاقه شان رقم بزنند.
این در حالی‌ست فصل گذشته در نبود هواداران در ورزشگا‌ه‌ها آغاز شد و پایان یافت و باشگاه‌ها ضرر هنگفتی را متقبل شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала